Verteidigung der Missionarsstellung (inbunden)
Format
Inbunden (hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
240
Utgivningsdatum
2012-09-01
Förlag
Hoffmann und Campe
ISBN
9783455404180
Verteidigung der Missionarsstellung (inbunden)

Verteidigung der Missionarsstellung

Inbunden,  Tyska, 2012-09-01
252

Just nu 10% rabatt på allt! Använd kod SEP23

Gäller t.o.m. 28 september 2023. Villkor

  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 199 kr för privatkunder i Sverige.
Finns även som
Visa alla 1 format & utgåvor
"Als ich mich das erste Mal verliebte, war ich in England, und da ist die Rinderseuche ausgebrochen. Als ich mich das zweite Mal verliebte, war ich in China, und da ist die Vogelgrippe ausgebrochen. Und drei Jahre später war ich das erste registrierte Opfer der Schweinegrippe. Sollte ich je wieder Symptome von Verliebtheit zeigen, musst du sofort die Gesundheitspolizei verständigen, versprich mir das." Gegen das Verlieben kämpft Benjamin Lee Baumgartner einen aussichtslosen Kampf. Diese Seuche bringt ihn um den Verstand. Mit Kopfverdrehen fängt es an. Mit Gehirnerweichung geht es weiter. Und das Schlimmste daran: Der Patient infiziert auch noch seinen Autor. Vorsicht, höchste Ansteckungsgefahr!
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Verteidigung der Missionarsstellung
  2. +
  3. Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grundläggande ordförråd i tyska

De som köpt den här boken har ofta också köpt Tyska ord & uttryck : snabbguide till ett grund... av Daniel Eriksson (Övrigt).

Köp båda 2 för 303 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Wolf Haas