Emil und die Detektive (inbunden)
Fler böcker inom
Format
Inbunden (Hardback)
Språk
Tyska
Antal sidor
170
Utgivningsdatum
2018-10-15
Förlag
Atrium Verlag AG
Dimensioner
19 x 185 x 145 mm
ISBN
9783855356034

Emil und die Detektive

Inbunden,  Tyska, 2018-10-15
177
  • Skickas från oss inom 5-8 vardagar.
  • Fri frakt över 249 kr för privatkunder i Sverige.
Finns även som
Visa alla 5 format & utgåvor
Zum ersten Mal darf Emil allein nach Berlin fahren. Seine Großmutter und die Cousine Pony Hütchen erwarten ihn am Blumenstand im Bahnhof Friedrichstraße. Aber Emil kommt nicht. Während die Großmutter und Pony Hütchen noch überlegen, was sie tun sollen, hat Emil sich schon in eine aufregende Verfolgungsjagd gestürzt. Quer durch die große fremde Stadt, immer hinter dem Dieb her, der ihm im Zug sein ganzes Geld gestohlen hat. Zum Glück bekommt Emil bald Unterstützung: von Gustav mit der Hupe und seinen Jungs.
Visa hela texten

Passar bra ihop

  1. Emil und die Detektive
  2. +
  3. Die Geschichte von Karl-Bertil Jonssons heiligem Abend

De som köpt den här boken har ofta också köpt Die Geschichte von Karl-Bertil Jonssons heilige... av Tage Danielsson (inbunden).

Köp båda 2 för 291 kr

Kundrecensioner

Har du läst boken? Sätt ditt betyg »

Fler böcker av Erich Kastner